21 Dec 2015

Bez początku

   ✖ Ten blog nie ma początku ✖

Nie lubię pisać pierwsza, nie umiem pisać pierwszego zdania w rozprawce i nie wiem o czym mógłby być pierwszy post. Zakładam bloga ponieważ czuję, że wszystko zaczęło się zmieniać w moim życiu i z szarego człowieka ewoluowałam na bardziej zaawansowany odcień - coś w deseń ciemnej szarości. Nie lubię gdy coś odbiera mi kontrolę nad życiem, dlatego postaram się by burza, która teraz zapanowała przerodziła się w tęczę.

Długo rozważałam założenie bloga i w końcu nadszedł ten dzień. Trzymajcie kciuki! Spełniam marzenie i dołączam do społeczności blogerów.
Daniel Powter - Bad Day 



Share:

7 comments:

  1. Powodzenia w prowadzeniu bloga! Też nigdy nie umiem zacząć rozprawki haha ;p
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Dziękuję :) na razie trudno mi się połapać ale z czasem się nauczę ;D

      Delete
  3. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga! Ja również nigdy nie potrafię skleić pierwszego zdania :D
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  4. Życzę powodzenia :) Ja również miałam zawsze problem z rozpoczęciem wypracowania itp. xD

    Zapraszam do mnie: codziennanuda1997.blogspot.com

    ReplyDelete

Witam na moim Blogu!

Witam na moim Blogu!

Hej jestem Ania,

Mam 19 lat. Od niedawna kształcę swój warsztat pisarski w tym miejscu ;)

Popular Posts

Szukaj w tym blogu

Unordered List

Text Widget

Powered by Blogger.

Gallery