1 Jan 2017

page 1 of 365

"Nowy rok, nowa ja"

Wraz z nadejściem nowego roku czuję w sobie entuzjazm, nie tyle w sobie, ale wręcz we wszystkich i wszystkim na około. Każdy coś sobie obiecuje, coś postanawia, robi listę na 2017 rok i patrzy z optymizmem na nowy kalendarz.


Jestem wielką fanką "przełomowych momentów", a nadejście nowego roku to dla mnie bardzo ważna chwila. W tamtym roku zażegnałam wszystkie niepowodzenia z 2015 r. przy pomocy słoiczka, ten sposób naprawdę się u mnie sprawdził! Możecie o nim przeczytać kilka postów temu (muszę się w końcu wziąć za pisanie 😂). W tym roku też staram się wejść z czystą kartą, ale nie wiem czy to jakieś fatum, ale na koniec roku zawsze coś się dzieje, co mnie wytrąca z równowagi... Właśnie od tego chcę się uwolnić, od przykrych wspomnień, które nam psują retrospekcje minionego roku.

By nie myśleć o negatywach skupię się na drugiej stronie medalu - co dobrego spotkało mnie w 2016r.? Zadaj sobie to pytanie, weź kartkę i wypisz, zobacz jakie cele się spełniły, czego się nauczyłeś! 😉
  1. Skończyłam 18 lat i świętowałam to z najbliższymi 💓 Ludzie są dla mnie bardzo ważni w życiu, a tamtego dnia wszyscy byli dla mnie bardzo życzliwi, a na dodatek urządzili przyjęcie niespodziankę! To było cudowne, że zebrali się dla mnie, byłam naprawdę wzruszona! Mam najlepszych krewnych i przyjaciół na jakich mogłam trafić. 💓
  2. Zdałam na prawo jazdy i to za pierwszym razem. 🚗
  3. Podróżowałam ile mogłam, na dodatek za grosze! Na koncie mam polskie góry zimą, Gdańsk, Toruń, Wrocław, Norwegię, Hiszpanię i Francję.
  4.  Znalazłam pasję do projektów DIY, szczególnie wianków, można je obejrzeć na moim fp - Wianki Anki
  5. Odwiedziłam swój ukochany sklep - Brandy Melville po raz pierwszy, wcześniej oglądałam jedynie ich strony w internecie, oraz zakochałam się w Lushu, zaczęłam kolekcjonować ich kosmetyki.
  6. Gościłam amerykańską siostrę z wymiany, wciąż utrzymuję z nią kontakt, jest tak pozytywnie nastawiona do życia, że mogę jej tylko zazdrościć. Zaprosiła mnie do siebie, z chęcią bym się jeszcze raz z nią zobaczyła 😭
  7. Kilka razy byłam na sesjach zdjęciowych, lubię pozować, chociaż mam świadomość, że jestem modelką klasy Z 😜 Jednak sprawia mi to przyjemność i może jedno zdjęcie na sto wyjdzie. Trzeba robić to, co sprawia nam radość!
  8. Udało mi się minąć granicę 5 tysięcy obserwujących na Instagramie, co jest rzeczą satysfakcjonującą, ale nie najważniejszą w moim życiu, wiadomo, że nasza wartość nie może zostać podana w żadnych liczbach. 😚 Pamiętajcie o tym, że najważniejsze jest to, żebyście to Wy czuli się szczęśliwi z tym kim jesteście.
  9. Spełniło się moje postanowienie noworoczne z 2016 roku - regularnie ćwiczę na siłowni i zdrowiej żyję, mimo że ludzie powtarzali, że postanowienia nie mają sensu, że udowodniono, że większość ludzi się poddaje... Czy masz na imię Większość? Ja też nie! Wszystko zależy od nas w 💯%. Nie zostałam kulturystką, ani mistrzynią, ale stałam się więcej warta w swoich oczach. Po prostu zobaczyłam, że mogę coś osiągnąć jak się zawezmę. 
 Czasem trzeba czasu, nie da się inaczej. Ja, tak jak i Ty, cierpliwością nie grzeszę, stalowych nerwów też nie posiadam. Jestem dość emocjonalna i czasem się załamuję, płaczę, ale każdy tak ma. Nie wolno się poddawać.




 Jeszcze dziś mam zamiar spisać cele na ten rok, po wypisaniu tych pozytywów czuję się zmotywowana. Nic nie przyjdzie od razu, ale gdy za rok będę patrzyła wstecz i pomyślę o tym poście, mam nadzieję, że znajdę równie dużo powodów do uśmiechu, tego też Wam życzę! 💕 Żebyśmy byli szczęśliwsi i nauczyli się doceniać to co nas spotyka!

Share:

0 comments:

Post a Comment

Witam na moim Blogu!

Witam na moim Blogu!

Hej jestem Ania,

Mam 19 lat. Od niedawna kształcę swój warsztat pisarski w tym miejscu ;)

Popular Posts

Szukaj w tym blogu

Unordered List

Text Widget

Powered by Blogger.

Gallery