22 Sept 2016

Hello Autumn



Pierwszy dzień jesieni
Nadeszła moja ukochana pora roku - jesień. Świat robi się bardziej kolorowy, barwy stają się cieplejsze, a w powietrzu wisi zapach kawy. Myślę, że w żadnym innym sezonie kawiarnie typu Starbucks czy Costa nie mają takich obrotów jak na jesieni. Poza tym przychodzi moda na moje ulubione swetry - ciepłe, za duże i miłe w dotyku. YouTuberzy urządzają "halloween make up tutorials"! Koniecznie sprawdźcie te dwa od Roxxsaurus. :)



W okresie wrzesień - listopad na platformach typu tumblr i weheartit pojawiają się zdjęcia, które wprowadzają w jesienny klimat. Pamiętam, że w gimnazjum stworzyłam dziennik, w którym zapisywałam rzeczy do zrobienia i uzupełniałam strony wydrukowanymi zdjęciami, które znalazłam na tumblerze. Wy też lubicie jesień? :D


Share:

12 comments:

  1. Ja lubię jesień tylko dlatego, że wieczorem można usiąść pod ciepłym kocem z świeczkach z ciepłą czekoladą i oglądnąc jakiś świetny film. :)
    http://inga73.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo tak! Filmy wieczorową porą najlepiej się ogląda na jesień :D

      Delete
  2. Lubie jesień chodź nie jest to moja ulubiona pora roku , jest dla mnie zwykle melancholijna. Choć jej plusem są cieple swetry, kolorowe liście i początek wieczorów przed kominkiem jak i spacery po parku w poszukiwaniu wiewiórek ^^ Kocham zdjęcia zalewające wszystkie te strony w tym okresie.
    *Lady Kocur*

    ReplyDelete
  3. Lubię jesień za długie wieczory, ale za pogodę.. Już trochę mniej ;)
    Pozdrawiam
    Tutti

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam jesień, świetne inspiracje :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Nie lubie jesieni. Ona jest ładna tylko na początku i na zdjęciach :)
    Anonimoowax - Klik

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Też tak uważam :D najpiękniejsze kolory w całym roku są właśnie jesienią!

      Delete
  7. Czy lubię jesień? Tak, ale tylko złotą, polską jesień. Pluchy i zimna nienawidzę! Zapraszam do siebie na bloga http://ksiazkidobrejakczekolada.blogspot.com/

    ReplyDelete

Witam na moim Blogu!

Witam na moim Blogu!

Hej jestem Ania,

Mam 19 lat. Od niedawna kształcę swój warsztat pisarski w tym miejscu ;)

Popular Posts

Szukaj w tym blogu

Unordered List

Text Widget

Powered by Blogger.

Gallery