18 Sept 2016

Wianki Anki

Spełniłam marzenie!
Może marzenie to za dużo powiedziane, ale to był mój mały cel. Od niemal 2 lat robię wianki ze sztucznych kwiatów, które można oglądać na stronie Wianki Anki. W tym sezonie odniosły one dość duży sukces, w co sama nie wierzę. Coraz więcej osób pytało czy nie zechciałabym zrealizować zamówienia na wianek z żywych kwiatów... Bardzo chciałam, ale nigdy nie miałam możliwości spróbować, dlatego pewnego dnia wybrałam się na krótką przejażdżkę rowerkiem i przywiozłam do domu tyle polnych kwiatów, że jadąc ledwo widziałam drogę! W ten sposób powstał pierwszy wianek z żywych kwiatów :D


Dzięki  życzliwości Pauliny (tutaj link do jej strony ;) ) wianek szybko został przechwycony na sesję, tak oto moje dzieło zostało uwiecznione :D





fotograf: Paulina Krzychała
modelka: Olga G.
Share:

4 comments:

Witam na moim Blogu!

Witam na moim Blogu!

Hej jestem Ania,

Mam 19 lat. Od niedawna kształcę swój warsztat pisarski w tym miejscu ;)

Popular Posts

Szukaj w tym blogu

Unordered List

Text Widget

Powered by Blogger.

Gallery